fredag 29 oktober 2010

T.G.I.F



VECKANS BÄSTA DAG ÄR HÄR!



T.G.I.F
Efter en hektisk vecka och efter att ha fått
tillbaka massa bacillusker så känner jag att denna
fredag är extra välkommen ;)



Idag visar jag er fina inspiationsbilder från
Alvhem Mäkleri, på detta jätte
mysigafärggladafeelgoodhem!



Tänk vad roligt det är med inredning....och att
alla människor har så olika smaker & stilar.

Tänk vad tråkigt om vi alla skulle ha precis likadant överallt.
Självklart fångar man ju upp mycket inspiration från
olika magasin, bloggar, fina butiker m.m
Men det flesta väljer ju ändå att sätta sin egen prägel & touché på det hela,
och detta kallar jag personligt.



Jag tycker att denna lägenhet som är till salu i Göteborg
utstrålar så mycket hemtrevnad!
För mig betyder det ofta det "där" lilla extra!
Där man finner en blandning mellan stilrent, personligt, vitt, nytt, gammalt
och härliga accentfärger som i detta fall
går genom hela hemmet som en röd tråd......

I LIKE




Jag skulle vilja säga att denna lägenhet har "DET".



Nu mina fina vänner....är det snart dax för mig att kila ner på stan :)
Men bara lite fort....för än är det inte riktigt hemgång!




Lunch ska handlas och även en Harry BOY.
Ni som följt min blogg ett tag kanske
kommer ihåg att jag berättat tidigare att vi är några stycken
på jobbet som spelar V75.
Denna fredag har lotten kommit till mig igen.....
sist såg jag till att vi vann hela
6583:-

Nu håller vi alla tummarna igen!



Ha nu en toppen Fredag :)
Själv ska jag idag lämna kontoret i skaplig tid.
Förhoppningsvis så hinner jag med en liten sväng på stan
innan det är dax att lämna city
för denna veckan.


STOR KRAM!
Fia

1 kommentar:

emme bygger bo sa...

Fint med klädstång av naturpinne! En sån vill jag ha i sovrummet, när vi byggt vårt hus.. :)