lördag 30 oktober 2010

FILLIBABBA!


Mår ni bra?
Själv känner jag mig faktiskt inte på topp, riktigt trist.
Jag vill känna mig på topp snart igen.....
det är så härligt att vara fylld av energi.
Min Lördag har jag spenderat hemma ;) riktigt härligt!
Jag har inte tagit tag i såå mycket tyvärr men
en riktigt lugn & skön dag
har det varit iallafall.
Till middag blev det grekiskt :)
Mums fillibabba!
Lördagkvällen spenderas i soffan med massa snacks....
Nu har vi strax tittat klart på Så mycket bättre,
och kvällen ska jag fortsätta tillbringa framför
kvällens film på 4:an
En mamma och tre döttrar.
Önskar er en fortsatt mysig helg.
Y

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Nej ibland känner man sig inte på topp, men jag hoppas du fick lite vila igår så det känns bättre idag :) Viktigt att inte känna press att prestera, helgen måste också få vara till vila.

Vilka fiiina inspirationsbilder från ditt hem, verkligen kanon! Sobert och snyggt, känns höstigt, varmt och fräscht!

Stor söndagskramiz från aka

Christine sa...

Vad fint du har det hemma hos dig! :)