söndag 1 augusti 2010

Moi!





BEUTIFUL BLOGGER!


Jag har fått en Blogg-Award!


Tack snälla söta Aka med bloggen


Jag känner mig jätte smickrad och väldigt glad :)




Dessa förpliktelser väntar en glad

Blogg Award tagare:




  • Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.


  • Tacka och länka till den som nominerade en.


  • Nominera sju andra bloggare och länka till dom.


  • Berätta sju intressanta saker om sig själv.


1. Jag är 29 år, jag är Mamma, Fästmö, Dotter, Storasyster, kompis, Kusin, Svärdotter,svägerska, Gudmor, Arbetskollega, Egenföretagare, Stockholmare, Husägare m.m



2. Jag blev tillsammans med min C för 11år sedan och mamma till lilla E för snart 3år sedan.



3. Jag är väldigt morgontrött!


Min mamma ringer och väcker mig varje morgon....hon ger mig strikta order:


Gå upp ur sängen, gå till badrummet, sätt på kranen osv. när jag sätter på kranen så blir det liksom ett bevis på att jag har kommit upp ur sängen. Eftersom att det är det jag har ett STORT problem med, suck! (Imorgon börjar det igen :0))))))Hjälp wish me luck!)



4. Ja, nästa avslöjande......när jag var 22år så klarade jag teoriskrivning, halkbana men kuggade på uppkörningen.....och jag har fortfarande inte fått arslet ur vagnen.....


Så här sitter jag 7år senare utan lappen!


Why? Frågar jag mig själv.





5. I grund och botten så är jag Rödhårig, precis som Pippi Långstrump.

Men, det senaste åren växlar mitt hår färg var och varannan årstid.

Jag gillar det ;) jag går från att vara rödhårig med ljusa guldiga slingor

och med mina egna färger i ansiktet, till att vara ganska mörkhårig med färgade

ögonfransar & bryn.


Kul med lite variation!





6. Jag är en väldigt sportintresserad tjej.

Jag har själv spelat fotboll i 8år men gav tyvärr upp den hobbyn när det

blev intressant med andra fritidssysselsättningar i yngre år.





7. När jag var yngre drömde jag om att bli Frisör!

Men det blev jag aldrig......däremot så är jag utbildad Nagelteknolog.

Men hår och skönhet är fortfarande ett intresse som ligger mig varmt om hjärtat.

Jag klipper faktiskt många av mina nära & kära.

Och även färgar och slingar hår.

I LIKE IT!




Japp, det var lite fakta om mig!


Så, nu vet ni det ;)


Och nu till de nominerade :)
Jag väljer att ge en Blogg Award till de bloggar som jag
väljer att besöka mest.
För att visa min uppskattning till dessa bloggerskor som ligger bakom
bloggarna, helt enkelt ge lite cred, för deras fantastiska "jobb".
Tack för all inspiration, Ni är bäst!
Y
Kram Fia

4 kommentarer:

Anna-Malin sa...

hej!

så kul att läsa mer om dig!
och tack så mycket för att du tänkte på mig!

ha en härlig onsdag.

kram.

Philia sa...

Tack så jättemycket för din Award -vad glad jag blir!!!:)

Ha en riktigt mysig kväll!

KRAM
P

Unknown sa...

Tack själva tjejer, det var ni värda ;)

Kram Fia

kjersti sa...

Hei Fia:)

Tuusen takk for awarden, det setter jeg veldig pris på:)
Så koselig blogg du har, jeg må gjøre meg litt bedre kjent her inne:)

Klem Kjersti