fredag 30 juli 2010

NYTT TILL KÖKET!







HAR GLÖMT ATT VISA VAD SOM LÅG I KASSEN!


Jag berättade ju för er om mitt besök på Ambiance
förra veckan.

En lantlig butik mitt i Stockholms city.

Men sen bar det av till sommarhuset för min del och
glömde helt bort att visa vad som fick följa med mig hem i kassen ;)


Jag hittade lite fint till köket,
det blev en jätte fin lampskärm med matchande kökshanduk!
Även en doftpåse från Durance som doftar ljuvligt
och så köpte jag även senaste numret av
Jeanne d`arc Living :)


Och jag lovar er, jag hade gära velat handla med mig flera saker än så.....
men det får bli en annan gång.



KRAMIS!

3 kommentarer:

A House With A View sa...

Tack för titten hos mig! Superfina fynd du hittat, superfin lampskärm och kudden gjorde sig jättebra! Du har något att hämta i min blogg :)

Kramiz aka

According to Nicky sa...

Gillar verkligen ert kök! Ser så fräsch ut!

Önskar dig en fin vecka! :) Kram/Nicky

Anonym sa...

testing!