måndag 17 maj 2010

RIVSTART!

Bilder: vogue italia.
Jösses....imorse gick det undan!
Nu har jag nog varit hemma för länge.
Imorse snozade jag i 1 timme : 0)))
Tänk att det kan vara så skönt att sova,
hmmm, och varför ska det vara extra skönt när man är tvungen att stiga upp?
Så var det iallafall för mig imorse!




Det blev en snabbdusch, hoppa i kläderna,
upp med håret i slarvig tofs och till sist på med lite
Makeup, så var jag klar!
Sen var det dax att göra i ordning lillen...
välling, blöjbyte, kurragömma lek....jätte kul
när mamma känner att tiden är lite knapp på morgonkvisten!
Sen var det tillslut dax för ytterkläder....
jag tyckte att Elliot skulle hämta sina "snabbskor" ett par gul/svarta Nike skor som vi kallar för snabbskorna även kallade AIK skorna.
Men det ville inte Elliot...han ville ha sina ljusblå sandaler/tofflor.
No no no, sa jag, inte förräns i sommar.
Jag förstår honom....även dom små uppskattar sol & värme :)



Idag bjuder Stockholm på solsken och värme igen.
Tänker kila ut och njuta av det en stund.
Trevlig Lunch!


1 kommentar:

Sofia sa...

Njut för oss andra mindre lyckligt lottade människor också :)