måndag 17 maj 2010

HEMMA PÅ...

Inte speciellt stor, men väldigt underbar!


MITT GRÖNOMRÅDE!
Efter en lång arbetsdag & en snabb visit på Ikea
på väg hem, så kändes det toppen att välkomnas hem av mina älsklingar
som var ute i trädgården och busade :)
Vilken vacker dag, vi haft idag!
Känner lyckorus ;)
Som sagt...idag blev det verkligen snabbvisit på ikea.
Men jag kom hem med det som jag behövde.
Först så var det några nödvändiga saker som jag behövde
till vårat nya sovrum, men det slank även ner en ny orkidée i kassen.
Ska se om jag hinner sätta upp gardiner m.m ikväll,
och självklart så ska jag fota så fort det känns klart ;)
Önskar er en mysig kväll!
Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

hej på dej! ja helgen va super! de va ett tag sen, får se till att ses snart. Är super nyfiken på rummen. ska bli kul att se! väntar på bilder. Annars smiter jag förbi nån kväll och tjuvtittar ;)
puss och kram!!!