fredag 30 april 2010

VALBORGSMÄSSOAFTON



T . G . I . F


Sista dagen i April månad.
Ooops, vart tog denna månad vägen!
Men denna helg känns väldigt välkommen.
Ska strax lämna skrivbordet och bege mig ut på stan.
Idag ska det handlas hem blommor, gott vin och någon god matbit ;)
Sen ska vi ha fredagsmys!
Ikväll blir det Brasa för våran del.
Hur gör ni bloggisar, brukar ni gå och titta på brasa eller inte?
Åh, underbara helg!
I helgen ska vi på två födelsedagskalas och hoppas att vädret håller sig fint,
för jag vill även ha en del trädgårsfix.
Ska även ta tag i att gå igenom min garderob ordentligt....
vad har jag och vad behöver jag handla för nytt ;)
Nu är det dags för fikastund med kollegorna och sen startar min helg på riktigt.
Ha en trevlig valborgsmässoafton!
KRAM


Bilder:vtwonen.


2 kommentarer:

Lise-Lotte sa...

Hej!
Vilken superfin blogg du har!!
Gillar detta inlägget med det vita superfint.
Hälsningar
Lise-Lotte

Jenny sa...

Härliga bilder Fia!
Ha en trevlig lördag!
/kramar Jenny