torsdag 15 april 2010

SMAKRÅD!





Odd Molly Wigwam dress!

Vilken färg?


Hej alla bloggisar!
Är ni ute i det fina vädret?
Själv så sitter jag på jobbet för tillfället och har beslutsångest.....
På lunchen besökte jag Sturegallerian och butiken WINK!
En butik som jag verkligen gillar.
Om du aldrig har varit där och gillar fina kläder så
rekomenderar jag dig att besöka denna
Underbara butik.






Eller kanske inte förresten...... ;)
Varje gång jag besöker Wink så hittar jag alltid så mycket fina saker som jag vill ha :0)))))

Så även idag.
Har bestämt mig för att köpa en Odd Molly Wigwam dress,
men problemet är vilken färg jag ska välja?

Powder eller Grey?




Vad tycker du?

Jag tror att jag har en favorit, men det vore kul att få en del smakråd :)




Hälsningar en med beslutsångest!

:)



6 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Hittade hit via Philias blogg,
så mycket och bra inspiration du bjuder på:)

Kramkram!
Annaleena

Anonym sa...

Hej
Hittade oxå dig via Philia,s blogg
Den grå är snyggast, annars gillar jag vitt oxå men den gråa är snyggare !!Kram

Signe 1 sa...

Jag skulle helt klart ta den ljusa, båda är fina men den kommer bli lovely nu till våren och sommaren:-)

Kram Sofia

Jenny sa...

Båda är ju underbara! skulle själv valt den ljusa nu till vår och sommar, men de kommer ju en höst och vinter också och med tanken på odd molly priserna så vill man ju kunna använda de året om. Men jag tycker nog ändå den ljusa! den kan man ju också ha året om de va inte så jag mena men du fattar va jag menar? Förstår din beslutångest. börjar själv få de nu. Hahaha Ta den du kände först för, då brukar de bli rätt. puss och kram

Anonym sa...

Jag har köpt en grå och är supernöjd. Den är snyggast. Lycka till. /Stina

Angelica Gillheim sa...

Hej Fia,

Den är SÅÅÅÅÅ fin, i båda färgerna. Men jag hade nog tagit den grå, håller bätre året om, inte lika fläck och "barnfinger" känslig. Den ljusa är ju fin, kräver kanske en solbränna och det har man ju typ en månad... Du får fota i provhytten med den på så ser vi bättre :-)

Hoppas allt är bra annars!
Stor kram!
Ankie