fredag 16 april 2010

FREDAGSMYS!

Bilder: More of White


Veckans Bästa Dag!

Godkväll i stugorna ;)

I LOVE FRIDAYS



Veckan har gått med en rasande fart.....
Idag lämnade jag jobbet i skaplig tid :)
Handlade med mig lite blommor hem idag, extra mysigt att
göra det lagom till helgerna tycker jag.
Idag har jag och lillen varit och hälsat på hos min kompis som
har fått en liten dotter.
Tänk att dom är så små....en super söt liten flicka :)
Grattis än en gång!





Sen har vi spenderat våran fredagkväll hemma i vardagsrummet.
So Nice!
Fredagar är toppen för då har man hela helgen framför sig.
Nu är det tyst och lugnt här hemma....jag ville bara höra av mig till er,
och önska er alla en trevlig helg!
Nu tänkte jag krypa upp i soffan brevid min stora älskling....
kanske blir det någon bra film :)
Sov Gott
Kram Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen, superkul att ni kom på besök. Wille har pratat hela morgonen om att E va på besök hemma hos honom :o)
Tack för fina tavlan, kommer bli jättefin i hennes rum när de väl blir klart. (eller så har vi hunnit flytta, niklas tycker de e för trångt...)
Ha en pys-mysig helg så hoppas ja vi ses snart.
KRAAAAM Annika

jo...jag gillade den grå odd molly bäst :o)
Tjing!