tisdag 23 mars 2010

VARMARE BREDDGRADER

Källa:Ving.
EN DAG SOM DENNA.....
Idag bjuder Stockholm på grått och tråkigt väder!
Det hade till och med snöat inatt, så imorse när man gick upp var det första man såg
ett litet tunt lager med snö på backen igen......det spelar ingen roll att det bara var lite
nu längtar jag sååå himla mycket efter sol & värme.
Jag behöver energi!
Jag är trött på virus, trött på vinterväder, trött på kyla & framför allt trött på
dessa tjocka tråkiga kläder!
Snacka om att jag är neggo......
Beror väl på att jag har varit inne alldeles för länge nu.
Det känns som att jag snart börjar klättra på väggarna, men gud tänk hur roligt det skulle se ut!
Skämt o sido.
Imorgon har jag bestämt mig för att bege mig mot huvudstaden igen...
och göra lite nytta.
Så imorgon kära kollegor är jag tillbaka :)
Men en dag som denna tror jag inte att jag är ensam om att drömma mig bort,
om att bo på lite varmare breddgrader!
(Har börjat med Berocka idag, hoppas på att bli en friskare, piggare och positivare Fia snart)
Kram på er!



Inga kommentarer: