tisdag 23 mars 2010

SKÖNAHEM & NAGELVÅRD


FÖRBEREDER FÖR MORGONDAGEN!

Imorgon är det dags för stora staden igen ;)
Har försökt att kurera mig så gott jag kunnat under dessa dagar hemma.
Men nu kan jag inte göra så mycket mer....nu får jag vänta ut förkylningen helt enkelt.
Känner mig i alla fall bättre!
Under kvällen har jag fixat lite med mig själv....kändes att det behövdes efter
många dagar liggandes på soffan....
Jag har unnat mig en välbehövlig ansiktsmask och gjort manikyr på mig själv :)
Jag är utbildad nagelteknolog men arbetar inte med det längre...
men eftersom att jag har alla verktyg så är det lätt för mig att
fixa mina naglar själv när det behövs.
Har inte tid för fyllning än....och det värsta jag vet när jag har material på naglarna är...
när dom vuxit ut en bit....klarar inte av att gå så.
Så ikväll har jag som sagt hunnit med att ha lite nagelfix här hemma,
så nu känns dom som nya igen, inga skarvar och super glansiga och fina igen :)
Varför jag går iväg till annan nagelteknolog är för att det känns lite lyxigare och det tycker jag att man är värd ibland, det är ju väldigt skönt ibland att bara få sitta
och bli ompysslad.
Men nu känns det som att jag är en bit på vägen mot mitt rätta Jag igen..
efter jobbiga förkylningar & bacilusker!
Tänkte gå och lägga mig i tid och kika igenom sköna hem som damp ner i brevlådan för någon
vecka sedan....som jag glömt bort.
Sov gott!



Inga kommentarer: