onsdag 10 mars 2010

TÄVLING - ROSA ARMBAND



TÄVLING MED MORE OF WHITE!
Hej alla bloggvänner & alla som jag känner ;)
Nu är det dax för tävling.
Jag kommer att lotta ut ett super snyggt ROSA armband från Oxxo Design.
Alla kan vara med och tävla, även du som inte har någon blogg.
Reglerna är enkla:

1. Vill du ha 1 lott skriver du en kommentar med ditt namn i kommentarsfältet nedan.

2. Vill du ha 2 lotter länkar du även till min blogg med bilden.

Söndagen den 20 Mars kl.15.00 avslutas tävlingen.

Lycka till / Fia

31 kommentarer:

lilla Tildes hem sa...

Hej!

Självklart att jag vill delta i tävlingen. Tycker att armbanden är jätte snygga och speciellt tycker jag om det rosa!

Ha en god fortsättning på onsdagen!

Sofia

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna i din tävling! :)
kram

Malin sa...

Hej,

Armbandet är jättefint, klart man vill vara med och tävla om det! :)

Malin

Tezz från Kungens Kurva sa...

Kul med tävling, tar en lott och hoppas på tur :)

Jenny sa...

självklart är jag med :D du finns redan med på min blogg både din blogg och moreofwhite måste bara få dit bilderna. Puss o kram! /jenny

Jenny sa...

Självklart vill jag vara med :D du finns redan med på min blogg både din privata blogg och denna. måste bara få in bilderna. Puss o kram / Jenny

Anonym sa...

Godmorgon, fredag och sista dagen på jobbet :o)!!!

Armbandet är sååå snyggt, klart man vill vara med och tävla.

Kramar Annika

ANNIKA sa...

Jag är också självklart med i tävlingen.
Min dotter älskar såna här armband och fyller år den 28:e.
Det vore en passande present eller hur...
Hoppas nu på turen..
Ha en skön helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Anna - Starwoman sa...

Då jag älskar både OXXO Design, armband och rosa låter detta som en tävling helt i min smak :-)

*Håller mina tummar för vinst*

Stor kram
//Anna

Anonym sa...

Hej,
klart jag vill tävla i din fina tävling!
Hälsar Mia i Uppsala

House number 15 sa...

Jag älskar tävlingar! Självklart tar jag 2 lotter så har jag större chans;)

Ha det gott/C

Ann-Louise sa...

Vad skoj med en tävling!!
Vill gärna vara med och ha chansen.

Vilken fint hen ni har. Gillar det jag ser skarpt och du väljer verkligen detaljerna med tanke. Nu ska jag kolla runt mera!

Kram från Ann-Louise

Malin S sa...

Hoppas på vinst av det söta armbandet =)

DRÖMHUSET sa...

Underbart armband och rosa som är så snyggt till sommarens bränna :-)

Länkar givetvis!

Fortsatt härlig söndag!

Kram Sofie

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med i din tävling.
Kram maria Dolsenius

jennys hus sa...

Vill också vara med och tävla:-)

vicks sa...

Är självklart med och tävlar om det rosa,det skulle sitta perfekt brevid mitt blå:)
Vi hörs snart ,Kramis

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar!
Kram Kusin

Linruz sa...

Det är klart att jag vill vara med och tävla.
Håller tummarna det hårdaste
Kram Lina

hemma hos lilla mej sa...

WOW Vilka läckra armband .Vill gärna vara med att prova lyckan .Tar 2 turlotter.Önskar dej en skön kväll Vårkram Rita ♥

Kerttu sa...

Heia!
Er ofte innom bloggen din og leser. kjempefin blogg du har:)
Har bare 1 armbånd så blir gjerne med:) Du er så snill som deler ut en så fin armbånd.

Klem

Kerttu

Photo by Maria sa...

Vilken härlig blogg jag ramlade in på..
Och så klart vill jag vara med och tävla om ett snyggt armband, och länkar givetvis..

Ha en bra helg..

Kram Mia

Angelica sa...

Åååhh, fina fina armband! Och rosa är ju faktiskt min favoritfärg :-)

Klart att jag OXXO vill vara med och tävla!

Ha en härlig helg!

Kram!

rebecka sa...

Vad fina armband! Jag är gärna med :}
Ha en trevlig helg, kramis

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå...Jag hittade till din fina blogg via Drömhuset. Jag är gärna med i din fina tävling och länkar.

Kram Anne

Mamma C sa...

Halloj hittade hit från en annan blogg. Men vill gärna vara med i din utlottning. Länkar hos mig.
Kram Mamma C

a piece of happiness sa...

Hittade hit via Stjärnor & Champagne.
Lite sent ute men jag chansar ändå, det ska man ju göra.
Jag länkar också.

s.m.i.l.e sa...

Hej! Vad kul! Jag håller tummarna och önskar dig en fortsatt trevlig söndag!

Erica sa...

Hejsan!

Såklart att jag vill vara med och tävla om det fina armbandet! Har även länkat till tävlingen på min blogg. Hoppas på tur :)

Anonym sa...

Hej!

Har tyvärr ingen egen blogg att länka till, men naturligtvis vill jag vara med och tävla och armbandet!

Karin i Västerås

Anonym sa...

Hej!

Tyvärr har jag ingen egen blogg att länka till, men jag vill gärna vara med och tävla!

Karin i Västerås