onsdag 10 mars 2010

HEMMA HOS OSS

Källa: Bilder More of White.
Idag lagar jag pannkakor med min mamma.
Smeten är jätte god tycker jag....men mamma säger att jag inte ska äta av den.


PANNKAKOR & NYTT I KÖKET





Äntligen....har vi börjat få upp saker på väggarna!
Har kännts lite kalt de sista månaderna.
Men vi har bestämt oss för att välja ut våra detaljer med omsorg ;)
Det går sakta men säkert.
Jag är super nöjd med våran nya vägg klocka.
Passar perfekt mot den vita väggen, tycker jag:)


Elliot var jätte duktig och hjälpte mig att laga pannkakor för första gången.
Jag brukar ha i ganska mycket vaniljsocker i min pannkakssmet
så lilleman tyckte att det doftade så gott såå han mer eller mindre
åt av smeten hela tiden....men jag fick en hel del hjälp och ett
mycket trevligt sällskap.
Glöm inte att delta i min tävling!
Sov gott.

Inga kommentarer: