tisdag 2 mars 2010

DELIVERY

Källa:Ikea.
Härlig miljöbild från ikea. Får mig att bli inspirerad.
Något i denna stil är jag väldigt sugen på att ha på loftet,
en ljus mysig feelgood atmosfär.
Skulle passa mig perfekt!

Leveransen har kommit!

Spännande....

Ska strax lämna kontoret i stora staden och bege mig hemmåt.

Ikväll blir det mer jobb för mig...har fått en leverans med produkter till More of White som står och väntar på mig.

Men först ska jag hem och landa....äta middag och umgås lite med min lilla familj, sen får det bli jobb i några timmar ikväll.

Jag var ändå inställd på att ha lite sysslor att göra ikväll, det finns en hel del houseworks to do hemma hos oss. I helgen kände jag mig inte speciellt pigg och alert för att ta tag i städning.

Men men, det kommer fler kvällar....här gäller det att prioritera.

More of White har nämligen premiär i slutet av veckan!

Önskar er en skön kväll.


Inga kommentarer: