söndag 28 februari 2010

NYTT I HALLEN

Källa: Bilder More of White


SLUT PÅ FEBRUARI




Gokväll i stugorna!
Hoppas ni haft en bra helg och ett bra slut på Februari Månad.
Visar några bilder på våran hall, jag har nämligen en ny ljuskälla där.....golvlampan.....
eller ny och ny....den har legat i kartong sedan i Oktober.
Det är nämligen meningen att den ska vara på det nyrenoverade loftet när det blir klart.
Men varför ska en sån snygg sak bara ligga där och vänta på att
börja bli använd....nej nu var det dags....den får helt enkelt stå i hallen tills
den kommer på plats på övervåningen.
Och jag tycker själv att det blev väldigt fint med lampan i hallen :)
Något roligt som hänt idag!
Men på tal om lampor....dags för mig att släcka ner...
Jag är fortfarande helt slut, men med mycket sömn så ......hoppas jag på att känna mig bättre snart. Det blir i allafall inget jobb för mig imorgon.....hoppas på att må bättre snart.
Sov gott, imorgon är det redan 1:a Mars.
Vi går verkligen åt rätt håll.

Inga kommentarer: