onsdag 10 februari 2010

SJUKLING



Hemma med liten Sjukling!



Bilder More of White.

Idag är jag hemma med en hostig liten kille....
vi var hema igår också.

Idag har det blivit rethosta....stackars liten.
Han ligger för tillfället och sover
och får hostattacker med jämna mellanrum!

Själv tänkte jag försöka röja lite här hemma.
Det blir verkligen rörigt när man är hemma hela dagarna &
ändå så tycker jag inte att jag gör annat än att går och plockar.

Dags att ta tag i strykningen först!!

Sen ska jag sätta mig ner en sväng och kika på mattor, golv, tapeter m.m
Jag tror att vi bestämt att våra kommande planer på renoveringar i hemmet förändrats en del,
hmmm, det kommer nog att bli bra, men vi är lite oense om en del saker.
Men vi ska se till att
det blir till det bästa för oss alla tre!

Önskar dig en bra dag
KRAM





Inga kommentarer: