onsdag 10 februari 2010

FÖRE & EFTER






Bilder: More of White
Bjuder på några bilder från vårat gamla kök.
Vedum Björkkök med Electolux Vitvaror.


Mitt i maten!








Bilder: More of White.
Nya köket är från IKEA.
ABSTRAKT VIT med vitvaror från SIEMENS.

Godkväll i stugorna!

Kom på att jag inte visat några före & efter bilder på vårat kök.

Så det får ni se nu.

Jag vet inte om det framkommer på bilderna men i samband med renoveringen av köket så byggde vi ett tak ....där var det nämligen ca.6meter högt i tak tidigare, men vi valde att ha standard höjd och på så vis fick vi ett större loft.

Till en början var vi lite oroliga att köket skulle kännas extra litet med den normala takhöjden, men resultatet med mycket vitt, ett extra fönster ovanför diskbänken och bättre belysning så tycker vi personligen att rummet känns lite större och framför allt mycket trevligare!

Nu kära bloggisar är det dags för mig att ta fram min lasagne ur ugnen.

Smaklig Måltid!

Inga kommentarer: