tisdag 23 februari 2010

PREMIÄR!


Godmorgon alla bloggisar!
Idag tänkte jag avslöja vad det är jag har pysslat med under en tid.
Jag har startat ett eget företag!
Mitt företag heter More of White.
Jag arbetar med försäljning av inredning genom Homeparty verksamhet.
Bjud hem dina vänner på ett nredningsparty!
Ditt hem förvandlas till en inredningsbutik under några timmar.
Min affärside är att erbjuda en lugn & inspirerande shoppingupplevelse i hemmet!
Företaget startar nu i Mars och är verksamt i Stockholmsområdet.
Besök gärna min hemsida, där hittar du kontaktinformation och produktbeskrivningar.
(Hemsidan är under uppbyggnad)


Källa: More of White.
Jag säljer även smycken, tvålar, doppresenter, färdiga presentförpackningar,
kaffe, te & doftljus m.m

Jag kommer att sälja prodekter från OXXO DESIGN, ON INTERIÖR, KRYDDLAGRET, LENA LINDAHL, SUFRACO,KLINTA.



Inga kommentarer: