måndag 25 januari 2010

TRYING TO



Måndag

Denna dag på veckan tillhör inte en av mina favoriter om man säger så....

Tillbaka på jobbet och här flyter allt på som det ska.

Var ute en sväng på lunchen med en kollega och testade ett par MINNETONKA stövlar

som jag så gärna vill köpa :0)


Hmmm, ja vi får väl se om jag bestämmer mig för att bli ägare till

ett par snyggingar från Minnetonka.
Om du också vill köpa Minnetonkas som finns dom hos TINTINSTYLE.



Jag köpte med mig flera nya inredningtidningar från mässan i helgen...

så jag tänker spendera min kväll i soffan med en bunt nya nummer

som inte kommit ut i butik ännu.

Känns som en alldeles perfekt start för mig på denna nya vecka.


Önskar er alla en Toppen kväll.

1 kommentar:

DRÖMHUSET sa...

Finns inget härligare än en bunt rykande färska inredningstidningar :-)
Fina bilder och det vardagsrummet är ju helt underbart!

Kram Sofie