onsdag 27 januari 2010

KAOS!



God eftermiddag alla bloggisar!
Hoppas att ni har en bra dag.
Själv så önskar jag att jag aldrig lämnade huset imorse....
suck....det blev liksom helt fel start!
Jag säger bra blääääää för att åka kollektivt.
Och nu är det eterlängtade snövädret här också....
Det blir spännande,
Hmm, frågan är nu hur lång tid det kommer att ta innan man är hemma idag???
Jag syftar på att det var KAOS redan innan snön började falla idag :0)))) Hjälp.


Det ända jag har längtat efter idag är ett varmt bad!
Jag var så frusen imorse när jag äntligen kom fram till jobbet....
Jag var liksom inte riktigt klädd för att stå ute så långa perioder och bara vänta och vänta på dessa bussar och tåg.
Men....vad brukar man säga...
Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder ;)

Jag får nog tänka på det tills imorgon.

Var rädda om er.

KRAM

Inga kommentarer: