torsdag 26 november 2009

Välkommen UNDERBARA Jul



Nu öppnar vi dörrarna i våra hus och bjuder in Julen! I helgen är det första advent och det är väl då de flesta av oss börjar att fixa lite julfint. Några tjuvstartar i förväg och några väntar tills julafton närmar sig men för mig är första advent något speciellt det är då huset fylls av ljus och värme. I fönstrena lyser fina stakar och stjärnor och utanför lyser olika utomhusbelysningar. Det är kul att se att vi alla pyntar så olika. Jag tycker om en väldigt traditionel Jul. Men i bland väljer jag att använda mig mer av rött som acccentfärg & ibland mindre...har inte riktigt bestämt mig än för hur mycket rött som släpps in hos oss i år. Det återstår att se. Nu säger jag hejdå för en liten stund ska spendera min eftermiddag med min lilla familj på lillens förskola. VI ska JULPYNTA!

Inga kommentarer: