fredag 27 november 2009

ÄNTLIGEN FREDAGSMYS



Äntligen har favoritdagen kommit. Härliga Underbara FREDAG!
Även min lilla skatt tyckte att det var dags för fredagsmys imorse...det första han sa var att han var hungrig....nämen lillen vänta så kommer jag med välling säger jag...näe godis säger han då till mig....men det är inte lördag idag säger jag men ikväll ska vi ha fredagsmys och lillen utbrister i ett högt JAAAAA!
Så nu tänkte jag packa ihop och tacka för den här veckan! Ska handla med mig lite gott hem och sen är det äntligen helg.
Men i helgen har vi ganska mycket att stå i....fixa klart i köket...städa stryka..tvätta...julpynta m.m Men det känns ändå som väldigt roliga sysslor med tanke på att vi bott i kappsäckar den senaste månaden!
Nu önskar jag er en Underbar Adventshelg!

Inga kommentarer: