onsdag 28 oktober 2009

Presenter

Källa: Car Möbel.

Den kommande månaden fyller både min lilla älskling och min stora älskling år.
Så mycket presenter har och ska handlas....men jag har faktiskt även börjat handla saker till lillens adventskalender....till den är det ju faktiskt 24 små saker som ska handlas och det tar lite tid....dessutom är det nog dags för mig att börja lite smått att tänka på julklappar i allmänhet....annars så står jag där dagen innan julafton och har en hel lista kvar som måste handlas och om det är något som förstör julfriden så är det just STRESS.
Förresten jag var på Åhlens på lunchen och där var hela entrén fylld med fint julpynt, så det kanske är dags ändå....det var fler än jag på den avdelningen i allafall...Men julen är ju bra mysig...jag längtar faktiskt lite grann!

Inga kommentarer: