onsdag 28 oktober 2009

Bland alla Flyttkartonger


Så var det Onsdag igen!
Imorse fick jag känna på nackdelen med att bo i flyttkartonger...jo, det var dags att fixa lillens välling innan vi skulle gå...men märker av att vällingen är slut...åh nej...hela köket som är nerpackat...i vilken av alla kartonger har vi packat ner vällingpaketen? Suck...så gott om tid har inte jag på morgonen så att jag hinner leta igenom ett tiotal flyttkartonger innan det är dags att gå...men jag hade ju inget val...min lilla älskling måste ju få sin älskade välling på morgonen...så det var bara att börja leta! Jag hittade dom längst underst längt in i ett hörn...snacka om oordning!
Visar en bild på ett snyggt kök idag och det faller mig verkligen i smaken. Längtar tills vårat nya kök är klart.
Igår var det en byggfri dag...vi var nämligen på födelsedagskalas...men idag är det igång igen...och nu är det även dags för mig att börja hjälpa till...Jag ska måla paneltak...först med kvistlack och sen med grundfärg! Så nu vet ni hur jag ska spendera min Onsdagkväll!
Ha en bra dag.

Inga kommentarer: