måndag 23 juli 2012

KONTRASTER

Todeloo!

Redan Söndagkväll...jOpp
Vilken skön semestervecka jag har haft ;) jag har inte haft någonting inplanerat utan tagit dagarna som dom kommit.

Från att ena dagen vara hemma och ligga i soffan och mysa med mina fina killar till att dagen efter vara tillrizzlad och strosa omkring på stan och boka in nagelfix och äta gott på restsurang till att sedan ägna en hel dag till att måla om fasaden! Det ska jag berätta mer om vid ett senare tillfälle ;)
Och smutsa ner mina fina naglar med slam färg :/
Oj, vad jag har gjort roliga saker :)
Ja, för allt har faktiskt varit roligt.

Vi har också firat lite ;) våra goa grannar har under veckan fått sin andra son :) ett helt fantastiskt fint litet knyte:)
så det har även skålats i champagne.

Åh, vad livet är underbart :)

Veckan har bjudit på både sol och moln och regn och hagel och åska och blixtar, snacka om kontraster!

Nu ligger jag nerbäddad i våran sköna säng med min nya fina pyjamas på ;) shoppad på rean och insmord i min favvokräm just nu: Decleor Aroma sun expert som jag shoppade på Mallis.
Lovely!
För en liten stund sedan såg jag ut som jag sotat skorstenen... Smutsig av målarfärg och damm.

Ja, kontraster kontraster!

Nu, Godnatt.

Inga kommentarer: