onsdag 2 maj 2012

I GRANNLANDET!


 Denna mumsiga lilla bakelse är månadens "Maj" bakverk från Gateau
Mums fillibabbaaaa.



VI FIRAR EN STOR DAG


Gokväll i stugorna...
Själv är jag fortfarande ute på sjön ;)

Vilken dag jag haft!

Idag är ingen vanlig dag idag är min mammas födelsedag.
Min fina "vackra" mams fyller idag 50 år
puuuuuuuussss
mammmaa
Du är bäst!





Dagen hittills har vi spenderat i grannlandet.

Vi har gjort Helsingfors ;)

Dagen började med underbart god champagne frukost på båten, sen blev det shopping och fika i grannlandets huvudstad, tillbax på båten var det dax för mer skumpa o presentöppning och mumsiga bakelser från Gateau som jag smugglat med i smyg från våran huvudstad :)))

En riktigt mysig dag, hittills.

Nu har vi hela långa kvällen kvar, nu dax för födelsedagsmiddag.

See you!

Inga kommentarer: