fredag 2 mars 2012

TÄVLINGSDAX!



NU HAR DU CHANSEN!!

Hallå alla bloggisar,

Nu är det dax för tävling tjejer :)

Alla får vara med.

Vinsten är en tunica från Vintage by Fé, Eve dress i färgen Sand eller Dirty Pink.
Vinnaren får självklart välja färg och storlek (S, M, L,XL).
Butikspris: 699kr.

Allt du behöver göra är att lämna en kommentar här på bloggen,
lämna ditt namn, mailadress, vilken färg och storlek du vill ha om du blir den lyckliga vinnaren :)

Vill du öka dina chanser och få två lotter då ska du även länka till tävlingen från din blogg.




Tävlingen avslutas Fredagen den 9 Mars kl. 12.00.

Lycka till allihopa :))

KRAM!

12 kommentarer:

Jenny sa...

Hello! Vill såklart va med ;)
Storlek s färg dirty
Mail jennycecilialindh@hotmail.com
Ska länka oxå men vet inte hur man gör från mobilen så fixar de lite senare. Kramar!

Miss Linda sa...

Wow vilket Underbart pris!

Jag skulle klä bäst i Dirty Pink i stl M :-)

Har ingen egen blogg så jag länkar via min FB!

Kram!

Nåran sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nåran sa...

Fin fin tunika. Och en toppenblogg! :)
En Dirty Pink vore fint att vinna i strl M!

Kram

Love and be proud sa...

Hej, jag deltar gärna i din utlottning! :)

Love and be proud sa...

Glömde... ;)

Eve dress Dirty Pink M,

Lovely life sa...

Superfin!
Är gärna med och tävlar :)
Storlek S och den färg som du lagt upp på bilden.
jenniesenne@hotmail.com
Lägger upp en länk på min blogg :)

Kram

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen.
Sand i stl M skulle jag välja.

Ninni32@Yahoo.se
Kram

Annika Arnedal-Cannehag sa...

Supersnygga!
Självklart vill jag vara med och tävla om en tunika i färgen Sand, stl. L.
aarnedal@comhem.se

Kram
Annika Arnedal-Cannehag

Anonym sa...

Åh vilken snygg tunika, den skulle jag vilja vinna.
Dirty Pink i M.

Vilken fin blogg du har.

Elm.Karin@gmail.com

Kram karin

Anna sa...

Vilken tävling! Den kan man ju bara inte missa! Om jag har turen att vinna så skulle en sand i storlek M passa mig fint!

Nu håller jag tummar och tår!

Unknown sa...

Tack snälla för ert deltagande och fina komplimanger :)

Vinnaren är dragen och mer om det i ett eget inlägg ;)

Håll ut!

Stor kram till er från mig