torsdag 23 februari 2012

VINTAGE BY FÉ


Ett litet ihopklipp från dagens sysselsättning :)
Uppackning av fin fina kläder från Vintage by fé s/s 2012.



NYTT I SORTIMENTET!

Hallå bloggvärlden ;)

Hur mår ni?


Till större delen av dagen har jag plockat och fixat med nya produkter som kommit in till More of White de senaste veckorna.

Super kul sååå klart!






Nytt i sortimentet för i år är kläderna.
Det är första säsongen som jag väljer att prova att ha med det i mitt sortiment :)
Många av fin fina produkter har kommit.

På klädfronten så är det underbara tunikor i flera modeller och färger, klänningar till vardags och till fest och även byxor finns i sortimentet!





Kläderna finns i storlekarna S, M, L, XL.

Till er som gillar mina lampor så kan jag avslöja att taklampan nu finns i vitt hemma ;)
Många av lampskärmarna är slut hos leverantör och därför finns det endast som beställningsvaror just nu.

Oj, vad klockan går...nu ska jag slå mig ner i mitt ommöblerade vardagsrum och bara njuta av lugnet och tystnaden en stund....

Sov gott!













Inga kommentarer: