torsdag 9 februari 2012

UTE NU!


 Foto: Husman Hagberg  Styling: More of White


TILL SALU!

Nu är det senaste styling objektet ute till försäljning.
I Skarpnäck ligger denna stora 2:a.

Ett roligt jobb det är vad det är ;)
men inte alltid det lättaste!




Till detta objekt var flyttfirman jag anlitar redan fullbokade....med tanke på att det ibland blir med kort varsel...

Det var inte så mycket att göra!

Jag och c och min bror fick agera "flyttgubbar" denna dag, vi började med att tömma en lägenhet för att sedan bege oss mot nästa objekt.




Med full last åkte vi i ett snöigt Stockholm.

Lägenheten ligger på andra våningen, längst bort på loftgången ;) ni kan ju förstå att vi fick slita!!

Men allt går om man vill :)

Och så även denna gång.

Tack snälla goa ni som hjälpte mig, vad hade jag gjort utan er.
Kram kram!

Inga kommentarer: