söndag 5 februari 2012

SNYGGAST JUST NU!


Dessa godbitar kommer från CAMPOMAGGI


CAMPOMAGGI VÄSKOR

Tänk att få bära någon av dessa ;)

Sjukt snygga är dom.





Här sitter jag och suktar & drömmer efter en italiensk skönhet.
En av dessa snyggingar skulle passa mig perfekt ;)

Så nu vet ni vad jag drömmer om på nätterna, hi hi.




På tal om drömmar....det har inte blivit så mycket mer än just sömn och jobb för mig den senaste veckan...men jag kände att jag iallafall ville kika in till er och säga hej och
visa några riktiga "must haves".

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och titta på film.
För mig blir det idag MIDNATT I PARIS och för sambon blir det action...men jag känner mig inte sugen på det idag, så jag väljer att krypa ner i sköna sängen och glutta på en egen rulle ;)

Önskar er en mysig kväll.

KRAM!

2 kommentarer:

Stina sa...

Väldigt snygga.:-)

Unknown sa...

Visst är dom :)

Kul att du kikar in här till mig

Kram!