söndag 12 februari 2012

LJUST & FRÄSCHT



Hemma hos mig denna soligasöndag morgon!



VÄLKOMMEN SOLIGA SÖNDAG


Hur mår ni? 

Här hemma har vi nyligen klivit upp efter en skön sovmorgon ;)
Igår var vi bortbjudna på middag till våra goda vänner.
Så himla trevligt!

Tack snälla för en super duper kväll :)




Passade precis på att fota lite här hemma nu på morgonkvisten.

Man får passa på när det är så här ljust & fräscht!

Solen gör mig sååå lycklig:)




Snart är det dax för ett litet Ikea besök för mig....men ett väldigt kort sådant!

In, ta det jag ska ha och sen ut igen, för ovanlighetens skull.
Annars kan jag gå och glutta där ganska länge om man säger så ;)

Men nu behöver jag köpa några saker som måste kompliteras till dagens stylingjobb.
Japp, det är mycket jobb nu.

Fullt ös :)

Nu fixa i ordning mig time!

KRAM

Inga kommentarer: