fredag 10 februari 2012

DINNERTIME!



Hemma hos oss denna Fredag kväll!
Middag för två.


GOD MAT, VITT VIN & TÄNDA LJUS!

Efter en lugn och ledig dag som jag spenderat alldeles för mig själv ;)
Så hämtade jag hem lilleman och tre av hans kompisar från förskolan.
Alla fyra hade längtat och sett fram emot det hela dagen :)

Gissa om det var full rulle!
Men gud så kul dom haft :)

Nu fredagsmys.

Idag blev det middag för två här hemma.
Husets Carbonara.

Elliot följde nämligen med en av sina kompisar hem...dom hade liksom inte fått nog av lek och skoj. Han valde även att stanna där på middag idag, min stora lilla kille ;)

Så jag och mannen fick en liten stund för oss själva.

Nu ska jag gå och hämta min lilla älskling och sen blir det fredagsmys i soffan :)

Sköt om er!


Inga kommentarer: