onsdag 4 januari 2012

HOMESTYLING 2011


Bilderna är från mina stylingjobb jag gjort under det senaste året.

Och dessutom mitt första år i denna bransch ;)



TILLBAKA BLICKAR!


Halloj igen,


2011 var ett händelserikt år för mig, inte minst för mig och mitt företag

MORE OF WHITE.




Jag startade min verksamhet i Mars 2010 och då var jag verksam i Stockholm med försäljning av inredning genom homeparty.


Men under våren 2011 ville jag utöka....

Så i Februari drog jag i gång med Homestyling :)


Vilket har visat sig vara ett jobb som passar mig alldeles perfekt!

Jag älskar att få arbeta med någonting som jag brinner för :)


Jag började lite smått men under året som gått har det faktiskt hunnit bli några olika objekt.


Idag visar jag er ett litet ihop plock av bilder från mina styling jobb som jag har sysslat med under året som gått!






För er som undrar så kan jag berätta att jag är till viss del egenföretagare och till viss del anställd. För mig är det en bra kombo just nu.


Företaget rullar på och det ska bli spännande och se vad jag och mitt More of White tar oss an detta 2012, man vet aldrig....en del planer finns

men mer om det kan jag inte berätta just nu!




Än en gång jätte kul att så många vill följa min blogg varje dag,

det gör mig jätte glad, men jag skulle bli ännu gladare om ni ville lämna kommentarer ibland...det är dåligt med det tycker jag.





Så kära besökare: lämna nu en massa kommentarer, berätta gärna lite om dig själv jag undrar ju självklart vilka ni är :)





Jag lovar...ni kommer att belönas ;)





Ni har tills på Söndag på er att lämna en liten kommentar här hos mig....

och 3st av er som skriver några rader kommer att bli lyckliga vinnare till något fint.

Vad ni kan vinna kommer jag att avslöja imorgon.





Sov gott alla söta


Kram Fia


Y

5 kommentarer:

Lovely life sa...

Hej Ann-Sofie!
Tack för senast! Blev riktigt nöjd med min shopping sist hemma hos dig :)
Alltid kul att följa din blogg!Och jag får en massa inspiration till inredning och hur man kan göra hemma. Tycker det är superkul när du lägger upp bilder från dina stylingobjekt :) Har duu nåt objekt ute nu som man kan kika på?
Hoppas att du haft en riktigt mysig jul och nyår!

Kram Jennie Sennebäck

Anonym sa...

Hejsan.
Ok efter att ha smygläst din blogg ett tag nu ska jag lämna ett spår ;) Ska börja med att tacka för en inspirationsblogg som bara blir bättre och bättre. Du har verkligen gjort många fina jobb under året och jag hoppas det kommer att fortsätta gå bra för dig under 2012, och så ska jag försöka att skriva någon rad lite då och då.

Tack från mig
Åsa S

Unknown sa...

Jippiiii :)

Vad glad jag blir att ni lämnar en liten kommentar.

Som lovat så ska ni få någonting :)

Maila mig namn och adress till
inredning@moreofwhite.com

Och än en gång super kul med kommentarer...blir liksom roligare att blogga då ;)

Gott nytt år önskar jag er!

Stor kram
Fia

Unknown sa...

Hej igen,

Jag glömde tala om vart ni kan kika på mitt senaste objekt.

Kika in på Husman Hagberg Enskede
i Bagarmossen på Svatågatan 61 har jag stylat en 2:a.

Kul att ni är intresserad :)

Kram o Trevlig Helg

Lovely life sa...

Jättefint stylat! :)
Hoppas att du får en riktigt mysig helg!

Kram Jennie