torsdag 8 december 2011

WORK WORK WORK!


Jag delar med mig av underbara bilder från bobedre idag.

Visst är det tjusigt :)



MIN KALENDER ÄR FULLBOKAD!


Hur mår ni?


Hos oss är allt bara bra ;)


Jag är nyss hemkommen från ett jobb och ska strax bege mig iväg till nästa,

en konsultation, ska bli spännande!




Har ni fått några julkänslor??


Själv kan jag knappt förstå att det är December, tänk er att tomten kommer snart!


Nja...jag ligger nog lite efter. Lite mer julkänsla har iallafall börjat infinna sig hos mig nu när det kommit lite snö och termometern visar minusgrader ;)


Men jag har en fullbokad kalender nu i December så det beror kanske på det...

jag har väl inte hunnit känna efter såå mycket.




Många roliga jobb har jag framför mig nu i december....


Flera spännande bostäder som ska stylas innan julledigheten står på agendan ;)

känns väldigt roligt!


Och några roliga fester är också inbokade, tjihoo!


Och glöggmingel på Lördag :)



Oj, nu är det dax för mig att kila iväg på jobb.....

När jag kommer hem ska det drickas glögg och ätas chokladtryfflar :)

med smak av pepparkaka, saffran, vanilj m.m


Dock inte hemmagjorda men väldigt smarriga :)


Ha en mysig kväll


Y

Inga kommentarer: