fredag 16 december 2011

TILL EN PRINS








En moodboard på fina och roliga saker till en liten prins!

Maileg kanin från Lucky little me, Snyggo jackan från Lucky little me,Leksaker från Lekmer, Wii spel från CDON och snygga Diesel skor från Lucky little me.






VÄLKOMMEN HÄRLIGA LÖRDAG!

Godmorgon bloggisar :)


Åh, det snöar utanför fönstret äntligen lite julfeelings igen.

Idag ska jag iväg på julklappsjakt och ikväll väntar en stor julfest med smarrigt julbord.


Åker strax till Sickla, hoppas på att hitta massa fina gåvor till mina nära & kära.


Ovan visar jag en liten moodboard på några fin fina saker som min lilla prins ska få i julklapp.

Som ni ser så blir det både mjuka och hårda paket ;)


Snyggaste lilla dunjackan som jag hittade hos Lucky little me är hemklickad, tjihoo, har varit på jakt efter en snygg jacka till Elliot ett bra tag. Hittade en jätte fin från Timberland när vi var i London för några veckor sedan men tyvärr så fann vi nte hans storlek någonstans!


Men sen hittade jag denna snygging som en av mina favvo bloggisar tipsat om på sin blogg,

och den kommer att bli perfekt!




Hur ligger ni till med julklapparna??

Har ni handlat klart?


Sickla, Here I Come!!

Inga kommentarer: