torsdag 29 december 2011

RABENS SALONER




Här har vi en bloggerska som drömmer om våren ;)

Kikade in på Rabens Saloner idag och hittade massor av nya fina vår news!

Lovely eller hur!?






NYÅRSVECKAN ÄR HÄR!



Vad har ni för er?



Grrr...idag sitter jag och drömmer mig bort, tror att jag snart har kikat igenom varenda favorit blogg och snyggelisnygg shop här på nätet ;)




Bjuder på några super fina pics från Rabens saloner.








Senare blir det jobb för min del....det ska shoppas och förberedas en massa för mitt senaste objekt...en tom 2:a står på agendan ;)






Sen blir det lite kalasande ikväll :)

En god vän till oss fyller år och det vill vi inte missa ;)

Grattis Robban på din dag!




Ja, så är nyårsveckan här ;)



Nu har vi ett nytt fint år att se fram emot!



KRAM!


Inga kommentarer: