tisdag 15 november 2011

PRESENTENS INNEHÅLL!




TODELOO!!



Tillbaka till den där överraskningen som jag berättade om häromdagen ;)



Om han blev glad?

Japp, det blev han :) ...han skulle bara ha vågat annat....



Vad paketet innehöll?!



I paketet som han fick så var det en sak

som kommer att bli en upplevelse

som han kommer att få göra

ganska så snart

som han har gjort tidigare i sitt liv

men han blev jätte glad ändå

och han ser jätte mycket fram emot det.



Är ni nyfikna??



Jag lovade ju att dela med mig till er ;)



Vet ni vad han fick....jag tycker själv att jag varit

jätte bra som hållt det hemligt.

Tänk att jag klarat det!

Jag har nästan försagt mig några gånger....

men jag lyckades faktiskt hålla det hemligt,

bra va!?



Paketet innehöll en weekendresa :)



En biljett till honom & en biljett till mig.

Bara vi på tu man hand.

Lovely!



Jag kan även avslöja att vi håller på att packa våra väskor redan ikväll,

för imorgon åker vi :)


Jippi!



Vi hörs igen när vi landat i

LONDON!



Godnatt och sov så gott


Y

Inga kommentarer: