fredag 4 november 2011

HOMESTYLE



Mission Completed!


Mitt senaste stylingjobb ligger nu ute till försäljning.

Här får ni kolla in en fin bildkavalkad :)


Jag känner mig jätte nöjd!



VI Y HÖSTLOV


Jag och lilleman har ännu en ledig mysdag :)

Idag ska vi förbereda för morgondagens Starwars kalas.






Vi ska snart åka iväg och handla det sista inför kalaset

och även lite godsaker till fredags myset.







Är det någon som har ett smarrigt middags tips som ni vill dela med er av så är jag tacksam ;)

Känner för att prova på något nytt.
















Nu kör vi Fredag ;)


CARPE DIEM!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint! Är lika kul varje gång man får se en lägenhet/hus som du fixat :)
Middagstips som är super enkelt och gott är lax med pesto och fetaost i ugn.
Ta laxfiléer, bred över pesto (grön eller röd), strö sedan över smulad fetaost och grädda i ugn på 225 grader i ca 15-20 minuter, beroende på om de är tinade eller frysta. Koka röd quinoa och blanda en sås på matlagnings youghurt/turkisk youghurt, basilika (torkad eller färsk), salt och peppar. Servera med en sallad. Supergott!
Kram Jennie S

Unknown sa...

Tack gulliga Jennie :)

Middagstipset ska jag absolut prova, det låter super gott!

Önskar er en toppen helg.

Kram Fia

Anonym sa...

Tack detsamma! :)

Kram Jennie