söndag 20 november 2011

HOME SWEET HOME



Här hemma lyser det massor av ljus i novembermörkret :)

Det är såå mysigt!




FRÅN EN STORSTAD TILL EN ANNAN!

Då var det Söndag igen...och jag är hemma.


Borta bra men hemma bäst!


Är det verkligen 1:a advent nästa helg??? Det hade jag verkligen ingen koll på....trodde att det var helgen därpååå.


Som sagt nu är vi hemma igen i vårat lilla mysiga hem ;) vi har haft det underbart men det har varit minst lika underbart om inte mer att få komma hem igen. Framförallt till Elliot. Min fina lilla underbara kille Y som jag saknat dig.


Vad har vi då gjort under våra dagar i London, jo vi har promenerat, shoppat, ätit gott, promenerat lite mer, shoppat ännu mer och träffat släktingar och haft det allmänt härligt ;)


Som om man inte borde ha fått nog av shopping, butiker, trängsel och promisar när man har besökt de underbara gatorna i London, nope...idag var det dax igen...


Från en storstad till en annan.


Idag har jag och Elliot besökt våran fina huvudstad väldigt trist väder dock...om jag jämför med London. Där var det ca. 12-15 grader och väldigt skönt och behagligt. Jag kan avslöja att folk fortfarande satt på uteserveringar där...i mitten av November!


Men det blev storstad idag igen, jag hade en sak jag var tvungen att fixa idag och efter det så kikade vi runt lite på stan.


Nu soffhäng!


En kopp kaffe, ny jultidning och ett o´ch annat mail som skall checkas av...sen kanske jag kommer tillbaka och visar er lite från resan ;)


Mys pys till er.



Förresten...längtar ni efter snö?


Dessa bilder får mig att längta massor, jag vill ha en vit jul :)


KRAM!




Inga kommentarer: