söndag 18 september 2011




GODMORGON!


Veckans sista dag är här...har ni några planer för dagen?


Här hemma har jag och Elliot mysmorgon;)

(Pappan i huset har fått en skön sovmorgon idag)




Jag och lilleman har satt oss till rätta i soffan....ljusen är tända, det doftar nybryggt kaffe i huset, frukosten är framdukad på soffbordet och nu så ska jag sätta på en film ;)


Mina killar hyrde nämligen film igår....och till Elliot blev det Rio "tror att den heter så" och
den ska vi sitta och titta på nu på morgonkvisten!


Mysigt Y




Härligt med lite kvalitetstid med min lilla älskling.

Han älskar när vi sitter med och tittar på någon "braig" film.


Men...om några timmar är det dax för mig att åka iväg och fixa i ordning det sista i en lägenhet som jag stylade igår inför en kommande fotografering imorgon ;)



Jag älskar mitt jobb :)

Det är verkligen så himla kul.


Bilder kommer i ett senare inlägg!


Nu ska jag sätta mig till rätta i soffan igen och gosa med min lilla älskling.


Önskar er en mysig Söndag.

KRAM

Inga kommentarer: