torsdag 25 augusti 2011

PHOTOSHOOT






Som jag skrev tidigare idag så gjordes det ett frisörbesök :)


Eftersom att jag varit hos frissan och blivit ompyssla i några timmar så ville jag gärna dela med mig av resultatet till er....


Men...det här med att fotografera mig själv....känns inte riktigt som min grej!

Eller om jag ska vara helt ärlig nu så har jag fruktansvärt svårt at lyckas ta foton "på mig själv"

iallafall någorlunda bra sådana.


Antingen så blundar jag, eller så kommer bara halva jag med, eller så blir bilden helt suddig osv. Hur kul känns det att visa sådana bilder?!

Inte speciellt kul tycker jag....men övning ger färdighet sägs det ju....så det är väl bara att fortsätta öva, tills jag någon dag kanske får in snitsen, som ni alla andra duktiga bloggerskor där ute inte verkar ha ett dugg problem med....ni bjussar ju på den ena fina bilden efter den andra ;)


Till råga på allt....man känner sig inte så "lite" EGO...när man knäpper av bild efter bild efter bild....på sig själv, suck!


Det var dagens lilla konstaterande...."man kan inte vara bra på allt" ;)


Kram på er!

Inga kommentarer: