måndag 8 augusti 2011

DAX ATT VÄNDA BLAD....

TJIHOO!!

Det känns som att det händer grejjor ;)


Spännande!


wow, the massage was amazing!


Lyckliga jag som denna Måndag hade "a day off" och fick rå om mig själv lite grann.

Eller helt ledigt var det i och för sig inte.....en hel del förberedelser gjordes idag.

Nu är det dax för sommar utförsäljning!


Finns det intresse av att komma och hälsa på i mitt lilla showroom (ligger i Huddinge) till helgen
maila mig på inredning@moreofwhite.com

så lämnar jag väg beskrivning.


Hjärtligt välkommen!


Lördag kl. 11-14

Söndag kl. 13-15


FORMEX närmar sig med stormsteg....

Dax att vända blad...alla nya höstkataloger ligger redan på hög sedan en tid tillbaka, och det är hög tid att skicka iväg de sista ordrarna :)


Men en del sparar jag till formex, vissa saker vill man faktiskt se irl.

Denna Måndag kväll är jag fylld av inspiration, spänning och glädje. Men samtidigt känner jag mig lite bekymrad....


Hmmm, ja ni allt är inte lätt, men men det är inte så mycket att vara bekymrad över igentligen, det gäller bara att jag väljer rätt beslut, puuuhhh


Äsch, än så länge drömmer jag vidare på allt som gör mig glad :)


Psst. Är det ingen som har bra tips på Mascara??


Sov gott!

Y



Inga kommentarer: