måndag 29 augusti 2011

DAGENS INSPIRATION!



Super fina bilder från ett super fint hem.

Bilderna kommer från Femina.



VÄLKOMMEN NYA VECKA!


För min del kommer denna vecka bjuda på massor av roligheter.

Det är nämligen FORMEX kommande veckoslut och det ser jag fram emot massor.




Annars på jobbfronten kommer det hända en del roligheter också.

Lite små fix inför kommande visningshelg och några konsultations jobb!

Just nu känner jag mig allmänt tillfreds ;)





Åh, vad jag vill "boa".
Kan ni också känna igen er i det?

När hösten sakta börjar krypa på en så vill man fixa och dona, tända ljus, laga god mat, mysa i soffan och få det lite allmänt cozy hemma.

Så känner iallafall jag och nu är jag på jakt efter en del nytt till hemmet ;)



Nu ska här storhandlas, ha en mysig eftermiddag!

KRAM


Inga kommentarer: