lördag 16 juli 2011

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!




MED HELA SKÄRGÅRDEN SOM TOMT!


Todeloo, nu är vi på hemmaplan igen ;)

Lämnade landet för denna gång....men det lär bli fler turer dit.


Vad tycks om denna lilla goding??




En 60 kvadratmeter stor husbåt!


På husbåten finns kök, sovhörna, toalett, minikryddträdgård, diskrum och dessutom så är hela 20 kvadratmeter soldäck :)



Detta skulle passa mig som handen i handsken!

Närmare havet skulle jag väl knappast kunna komma ;)




Wow, jaa när jag tänker efter sååå vore nog det här nåt ;)


Tror att mina killar också skulle älska huset.




Dessa underbara bilder från Sköna hem
ville jag gärna dela med mig av till er denna halvgråa Lördags kväll i mitten av Juli ;)


Nu lördagsmys på hemmaplan ;)

GODNATT!




1 kommentar:

Anonym sa...

åh en sån där husbåt vill jag ha!!sååå fin...vi får ses i veckan innan ni drar på semester ,kram kusinvitamin