onsdag 13 juli 2011

BLÅ BLÅ VINDAR & VATTEN!

Här på bryggan har jag legat idag :)



I Y HAVET.


Hur har ni det ute i sommar Sverige?


Vi är fortfarande på landet och här skiner solen på oss, precis som det ska vara

så här i mitten av Juli ;)





Själv så har jag hittat en ny favvo plats att slappa på....nere på en brygga vid havet!

Antingen så ligger jag där tillsammans medmin lilla familj eller så ligger jag där alldeles för mig själv. Och det är sååå mycket sommar för mig!


Havet, doften, vågorna, fågelkvitter, motorbåtar, picknick m.m


Jag älskar det :)



Vi njuter för fulla muggar ;)


Idag har sommarhuset fyllts med fler familjemedlemmar....så nu är huset fullt (+gäststugan)

precis som det ska vara.


Nu ska vi alla heja på våra svenska damer på väg mot VM- Medalj.


Sköt om er.


KRAM!

Inga kommentarer: