söndag 19 juni 2011

MED SMAK AV SOMMAR




GÅRDAGEN BJÖD PÅ FESTLIGHETER!




En Lördag full av trevligheter :)


Jag började min Lördag med att spendera några timmar i frisörstolen, alltid lika härligt.


Senare var det dax för 30års kalas ;)

Hipp Hipp Hurra!



Tack fina vännen för en super trevlig och mysig kväll.


Vi var några tjejer som var över och firade vår goa vän på hennes stora dag.

Åh, allt var så somrigt och fint.






Vi blev bjudna på smarriga fördrinkar, därefter supersmarrig sommarmiddag,

olika sill sorter, lax, potatis, ägghalvor m.m






Till efterrätt blev det gott kaffe med chokladkaka och vispad grädde och

gott i glasen blev vi serverade hela kvällen ;)





3o År.....Shit vad hände??


Snart är det även min tur att fylla trettio!

Men än är jag bara 29, så de så....


Nämen, nu låter det ju precis som att jag har någon slags åldersnojja ?!

Men det har jag faktiskt inte, men däremot så slutar jag aldrig att förundras över hur fort åren går och det måste jag erkänna att dt skrämmer mig lite!


Nja, slutpratat om det.



Gårdagkvällen var iallafall ur mysig


Y

Kram!


Inga kommentarer: