torsdag 2 juni 2011

FLICKAN FRÅN HAVET




PÅ MITT NATTDUKSBORD


JUST NU:


LAURA Flickan från havet av Carolina Gynning.



Idag på Ica Maxi fick jag syn på Carolina Gynnings senaste bok... den fick följa med oss hem ;)

Jag är inget stort fan av böcker....men den här tror jag att jag kommer att gilla och däremot så är jag ett fan av just Carolina Gynning så det känns kul att läsa den också för att det är hon som skrivit boken :)





Gud så vacker hon är!


Nu ska jag göra mig lite vacker....hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng och börja läsa några sidor.


Boken har även fått sällskap på nattduksbordet av en vacker bukett med lupiner i olika färger som jag var ute och plockade tidigare idag, somrigt värre ;)


Vad passar väl bättre nu i skolavslutningstider!


Sov gott!

Inga kommentarer: