onsdag 11 maj 2011

PÅ HUMLEGÅRDSGATAN!




Här kommer ett litet smakprov från mitt senaste jobb ;)

Mer bilder kommer senare!



LÄGESRAPPORT!


Just nu: Min stängning på jobbet, håller på att avsluta för dagen.


Strax ska jag promma ner till Humlegårdsgatan 11...där ligger nämligen KOFFERT som jag har skrivit om tidigare...en av många favvobutiker i stan.



Sen ska jag faktiskt bli hämtad inne i stan idag, Lovely, extra skönt idag för att jag har nämligen lite kassar att bära och även en ganska stor och otymplig inredningsdetalj som handlades på lunchen...det är den som ska hämtas upp på koffert strax :)


Hoppas att jag hinner visa er bilder senare, känns som att jag ligger lite efter....men ikväll ska jag på kalas ;) min kusse fyller år, Stort Grattis till V idag.


Nu måste jag strax kila...


Önskar er en trevlig kväll i solskenet så länge.


KRAM!
Y

Inga kommentarer: