söndag 29 maj 2011

MORS DAG

Min egen lilla prins :)

Tack lilla älskling för fin frukost som du hjälp till att fixa....din smothie blev jätte god!


Y

GODMORGON !


Morgonen började med regn men nu har vi äntligen lite solsken ;)


Hur har ni det denna härliga söndagmorgon "Morsdag"

Min lilla plutt trodde att det var min födelsedag idag, så han gratulerade sin lilla mams på födelsedagen :) Inte lätt att veta.



Nu har vi avslutat en god frukost!



Det blev sen frukost för oss denna Söndag för här blev det lång sovmorgon denna Söndag...igår var vi nämligen borta på middag och det var ju inget mindre än en spännande

Champions League final igårkväll, som ingen av oss ville missa.

Vilken match.....duktiga Messi och hans FC BARCELONA tog hem guldet :)

GRATTIS!

Igår hade jag och min väninna en mysig tjej dag på stan ;)

Vi besökte en del favvo butiker och åt en god lunch på norrmalmstorg,

för mig blev det färsk pasta med oxfile och kantareller, mums, till det ett glas rött!


Ovan ser ni en av mina kassar som fick följa med hem igår ;)

Trevliga R.O.O.M. i PUB HUSET fick ett besök av oss.



Innehållet i kassen var inget mindre än denna fin fina skål som idag får fungera som en kruka.

Har velat ha denna skål länge och detta var den sista. Så det var nog meningen att den skulle få följa med mig hem igår. Modell större 189:-


Ett bra presenttips från mig!



Skålen står denna morgon på vårat matbord i vardagsrummet.

Och jag är såå himla glad.




Nu ska jag hoppa in i duschen, för snart är det dax för oss att bege oss hem till min lilla mams för lite mors dags firande Y

Ha en mysig dag.


KRAM!

Inga kommentarer: