måndag 30 maj 2011

LANTKÖK





SOMRIGT & FINT LANTKÖK!


Godmorgon!



Idag har jag och Elliot haft en skön sovmorgon.






Underbart, det är någonting med Måndagmornar....det känns som att man borde vara pigg och utvilad efter helgen, men för min del är det alltid tvärt om...


Super trött och vill bara sova mer och mer.






Men nu är vi i allafall uppe och har precis ätit frukost och gjort i ordning oss, så nu är vi redo att tag i denna nya Slutet av Maj/Början av Juni vecka :)







Åh, underbara sommarmånader!



Idag vill jag bjuda er på underbara somriga pics från ett underbart lantkök. Bilderna kommer från tidningen Sköna hem.


Ett helt ljuvligt kök som jag mer än gärna skulle vilja ha i ett sommarhus :)



Alla blåa acessoarer som använts i detta fina kök hör sommaren till tycker jag.





Mer som hör sommaren till som vi kan finna i detta lant kök är de underbara saftflaskorna. De får mig att längta efter någon god somrig hemma gjord saft ;)



&



Jordgubbar....jag älskar jordgubbar!



Och nybakade bullar, mums.



Hmmm, här sitter jag och drömmer mig bort och dreglar efter massa goda ting som hör sommaren till tycker jag :)


Men nu dax att gå till dagis, eller jag ska gå och lille plutt ska cykla.


Jag önskar er en toppen bra start på denna nya vecka.



Kram Fia!

Inga kommentarer: